30 Nisan 2009 Perşembe

Penguensever'den Projeler - 1


Biliyorsunuz ki 20 Mart tarihinden bugüne bizimle paylaşılan proje sayısı bir elin parmaklarını henüz geçemedi.

Bu yazıda sizlerle bu projeler üzerinden konuşalım diyorum.

Öncelikle projeler biraz hayal ancak Sarhoş Pengueni yaşatanın da hayaller olduğunu düşünüyorum. Hayallerimizin peşinde koşmazsak ne kadar ilerleyebiliriz bilemem ancak bence hayaller peşinden koşulmalı.

Henuz 14 yaşındaki bir kardeşimizin attığı maili okuduktan sonra gözlerim doldu. Öyle güzel bir konuya değinmiş ki. Kardeşimizin mailini aynen yayınlamamda umarım bir sakınca görmezsiniz.

Sevgili Sarhoş Penguen Grubu,

Bana facebooktan ulaştığınızdan beri blogunuzu okuyorum. Bloga projelerinizi bizimle paylaşın diye yazmışsınız. Bende geçen gece aklıma gelen şeyi sizlerle paylaşacağım umarım okursunuz. Şimdi bu kriz yüzünden herkes pek zor günler geçiriyor. Geçen gün de Öss ile ilgili bir yazı yazmışsınız. Ortada bir büyük sorun var ki bazı Öss hazırlık öğrencileri çözecek kitap bulamıyor. Bunlar için ne yapabiliriz diye düşündüm. Aslında çözüm basit bence. Össye hazırlanan bir sene önceki öğrencilerin kitapları toplanıp kitap bulmakta sıkıntı çeken ve almaya güçleri yetmeyen öğrencileri bu kitaplar gönderilebilir. Ben bir kitaptan 3 dönem mezun olsa hem ağaçları korumuş oluruz hem de birçok öğrenciye faydalı oluruz.diye düşündüm. Lütfen projemin olup olamayacağı konusunda bana yazın. Olumsuzda olsa bir cevap bekliyorum. Size iyi çalışmalar.

Kardeşimizin bir hayalini sizlerle paylaştım. Biz liseye yeni başlamış bu okurumuza cevabımızı şu şekilde ilettik.

Sevgili Penguensever,

Projeni bizlerle paylaşmandan dolayı çok hoşnut kaldık. Şu an oldukça büyük bir kitleye hitap edemediğimizden dolayı bu projeyi gerçekleştirme konusunda biraz güçsüzüz. Ama emin olduğumuz bir şey var. Emin olduğumuz şey senin gibi okurlarımız sayesinde büyük kitlelere ulaşıp birçok sorunun üstesinden geleceğiz. Projeni en kısa zamanda uygulamaya geçirmeyi umuyoruz. Tüm güzellikler seninle olsun.

SARHOŞ PENGUEN

Sarhoş Penguen artık yavaş yavaş hedefine doğru ilerlemekte. Sizlerde Sarhoş Penguen'e yazın projeleriniz değinmek istediğiniz konular yayınlansın.

Unutmayın insanlık bu zamana kadar sizin çevrenizde döndü. Şimdi insanlığa hizmet sırası sizde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder